Oferta pracy
OPIIEKUN KLIENTA KLUCZOWEGO
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie portfelem klientów, poprzez zaangażowanie w utrzymanie i rozbudowę relacji partnerskich oraz stałą współpracę. Celem tej osoby będzie stały rozwój możliwości sprzedażowych oraz utrzymanie pozycji rynkowej, przy zachowaniu najlepszych praktyk.
Główne obowiązki:
- utrzymywanie relacji i bieżąca obsługa Klientów Kluczowych,
- udział w przygotowywaniu i realizacji działań handlowych (budowa ofert, działania promocyjne),
- sprzedaż produktów i usług z oferty firmy,
- negocjacja umów handlowych,
- przygotowywanie raportów miesięcznych.
Wymagania:
- poparte wynikami doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów z branży IT,
- umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych na różnych szczeblach organizacji,
- inicjatywa, komunikatywność i kultura osobista,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość branży IT,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
- ambitną, ciekawą oraz pełna wyzwań pracę,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
- pracę w zgranym zespole o relacjach partnerskich.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."